Friday, August 21, 2015

PERCUTIAN KE PULAU SERASAN,INDONESIA : SYUKUR DAN TERIMA KASIH UNTUK SETIAP HIDANGAN DI PULAU SERASAN



PERCUTIAN KE PULAU SERASAN,INDONESIA :  SYUKUR DAN TERIMA KASIH UNTUK SETIAP HIDANGAN DI PULAU SERASAN . Orang kat mengisi perut seseorang itu sama dengan mengisi hati seseorang itu.Saya suka makan dan saya suka mencuba apa jua jenis makanan saya jumpa selagi halal dan boleh di makan.bukanlah atas dasar gelojoh ke apa .Tapisaya suka merasai sesuautui yang baru.

Pulau Serasan ini  terkenal dengan makanan.Malah negera indonesia merupakan antara negara yang kaya dengan makanan nya seperti juga Malaysia.Terdapat pelbagai makanan yang terdapat di Pulau Serasan ini.

Apa yang pasti makanan adalah antara yang saya akan ingati selain dari pemandangan Pulaunya yang indah dan cantik





Menu ayam Penyet yang semestinya menu yang mesti dirasai di Negara Indonesia termasuk Pulau Serasan



Extra Joss Susu antara satu minuman nyang menjadi pilihan saya . Minuman yang menyegarkan..


Gado - gado yang sering menjadi sarapan pagi kami di Pulau Serasan.


Yang ini paling ringkas dan special... Mee Instant Mak Cek Na yang sering disediakan untuk saya setiap pagi sepanjang berada di Pulau Serasan.Sayang Mak Cek Na ....




AKAN BERSAMBUNG


MENGISI PERUT ITU SERUPA MENGISI HATI SESEORANG..

AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.com


No comments: