Thursday, May 19, 2016

KEJELITAAN DAN ANAK - ANAK PEREMPUAN SYLVESTER STALLONE YANG SANGAT MEMIKAT


KEJELITAAN DAN ANAK - ANAK PEREMPUAN SYLVESTER STALLONE YANG SANGAT MEMIKAT

Nama Sylvester Stallone merupakan salah satu nama bintang yang sinonim dengan filem aksi dan lasak.Malah,filem - filem beliau sering menjadi ingatan merentasi zaman - zaman perfileman sehingga kini.Filem - filem beliau seperti Rambo dan Rocky Balboa merupakan antara filem beliau yang memberikan kesan kepada dihati peminat menjadikan beliau antara nama yang sangat disegani di dunia perfileman Hollywood.

Baru - baru media dari barat dan seluruh dunia tertumpu kepada kehadiran beliau bersama isteri dan anak - anak perempuan beliau di Creed Premiere di Westwood yang ternyata mencuri tumpuan ramai dengan kejelitaan anak - anak perempuan beliau.Kejutan yang dibuat oleh Stallone turut menjadikan beliau menjadi topik - topik hangat di tabloid hiburan di barat.Ramai yang terpegun dengan kejelitaan anak - anak perempuan Stallone yang amat jarang ditampilkan dalam media - media.

Stallone yang dikurniakan 3 orang anak perempuan yang cantik ini masing masing diberikan nama Sophia,19 tahun , Sistine,17 tahun dan Scarlet 13 tahun.

Kehadiran Stallone di malam Premiere tersebut turut di temani oleh Isteri yang disayangi Jennifer Flavin.Mungkin ramai yang tidak pernah menyangka bahawa Stallone yang terkenal dengan aksi lasak nya dalam filem - filem di kurniakan cahaya mata yang cantik,jelita dan memikat ini.Kini,berita mengenai kecantikan dan kejelitaan anak - anak perempuan Stallone mula tersebar di media - media seluruh duni.

Seterusnya saya kongsikan beberapa gambar - gambar anak - anak - anak Stallone yang semestinya akan memikat mereka yang memandangnya. Hmmmmm... Memang Cantik !











AZLAN RUMADI
www.azlanrunmadi.blogspot.my



No comments: