Monday, June 13, 2016

REVIEW #1 BLOG SAYA DARI THE PUTRA DIVERSE BY NAJWA ZAHID

http://najwazahid94.blogspot.my/2016/06/blog-review-blog-azlan-rumadi.html

REVIEW #1 BLOG SAYA DARI THE PUTRA DIVERSE BY NAJWA ZAHID

Sejahtera kepada semua pembaca dan rakan - rakan blogger sekalian..

AL - KISAH.....Mula - mula saya tak perasan sehingga saya buat search kat google nama saya sendiri , keyword "Azlan Rumadi " . Kemudian saya jumpa satu review tentang blog saya dari blog The Putra Diverse. Rupa - rupanyanya blog saya telah terpilih sebagai pemenang dalam segmen " SEGMEN : GIVE ME YOUR URL BLOG 1 By Najwa Zahid " . Perasaan Saya ? Senyum sampai telinga dan tersengih sorang.Saya tidak menyangka blog saya adalah antara yang terpilih bersama seorang lagi rakan blogger iaitu Blog Cerita Ejoy. Baca Sini.

Sebagai tanda penghargaan saya untuk penganjuran segmen dan juga tanda terima kasih saya melalui posting ini untuk blogger yang tersebut di atas. : )

Mungkin ini adalah pertama kali blog saya di review dan dengan blog saya yang masih dalam perjalanannya yang penuh liku saya merasakan agak terharu dan senang hati dengan review dari blogger Najwa Zahid.Walaupun saya agak lambat untuk menyedari Review Post tersebut.hehehe.Apa - apa pun usaha anda saya hargai dengan doa Selamat Maju Jaya.

Kesempatan ini juga saya ingin sampaikan kepada semua rakan blogger yang memberikan sokongan secara langsung dan tidak langsung dengan ucapan terima kasih.

Semoga Tuhan Merahmati dan Memberkati kamu semua.Amin


MAJULAH BLOGGER UNTUK SEMUA.

AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my

Berminat untuk jadi bloglist saya ? Klik Sini



No comments: