Wednesday, July 15, 2015

PEMANDANGAN INDAH MENJELANG 27 RAMADHAN DI TANAH SUCI KOTA MEKAH



Subhanallah.....
 hanya itu yang saya dapat ungkapkan dengan melihat keindahan Tanah Suci Kota Mekah semasa menjelang malam 27 Ramadhan yang dikongsikan oleh Makkah,Saudi Arabia pada baru - baru ini.

Saya tertanya akankah kita berkesempatan untuk melihat secara langsung keindahan ini ? Pengalaman saya pernah berada di Tanah Suci Kota Mekah saya sempat juga menyaksikan keindahan pemandangan malam kotanya tetapi bukanlah malam 27 Ramadhan kerana semestinya pada malam 27 Ramadhan tak sebanding malam malam yang lain daari sinar dan cahayanya.

Saya mendoakan kepada Allah semoga kita semua akan sampai juga dan menjejak kaki dikota Makkah suatu hari kelak.Amin

 

















TERIMA KASIH KERANA SUCI MEMBACA

AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.com




No comments: