Wednesday, December 16, 2015

MODEL TERBARU 4RUNNER TRD PRO 2016 KELUARAN SYARIKAT PENGELUAR KERETA TOYOTA


MODEL TERBARU 4RUNNER TRD PRO 2016 KELUARAN SYARIKAT PENGELUAR KERETA TOYOTA 

Pertama kali saya melihat gambar kereta ini lama saya terdiam dan melihat satu satu gambar yang baru sahaja dimuat naik di media sosial baru - baru ini namun sedang hangat diperkatakan di kalangan netizen dari pelbagai pelusuk dunia.

4RUNNER TRD PRO 2016 merupakan antara model keluaran terbaru dari syarikat pengeluar dari Japan Toyota yang bakal memasuki pasaran pada tahun hadapan.Namun sebaik sahaja gambar nya dimuat naik di media sosial ianya berjaya menarik ramai peminat yang tidak sabar untuk menunggu keluaran kereta ini.

Secara ringkas Model 4RUNNER TRD PRO 2016 ini dilengkapi dengan sistem pemanduan pacuan 4 roda
 ( 4 x 4 ) , dengan Kapasiti enjin 4 .0 Liter,Enjin V6 dengan 5 Kelajuan Automatik.

Lain - lain spesifikasi ialah jeriji depan 1/4 Inci,Roda Alloy Matte-Black 17 Inci dan Tayar NittoTerra Grappler yang mampu mengharungi pelbagai bentuk muka bumi dan memberikan cengkapan maksima untuk keselamatan pemanduan di atas jalan raya

Model 4RUNNER TRD PRO ini dijual dengan harga USD 41,550.00 bersamaan lebih kurang RM178,665.00 setelah memulakan pasarannya kelak.

Maklumat lanjt mengenai Model 4RUNNER TRD PRO anda anda boleh layari di Laman Rasmi Syarikat Toyota di Toyota.com atau anda boleh layari terus di sini















AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my


 

No comments: