Friday, September 04, 2015

PERCUTIAN KE PULAU SERASAN,INDONESIA : BERSANTAI - SANTAI KE PANTAI TEBONG SEBELUM BALIK KE MALAYSIA


PERCUTIAN KE PULAU SERASAN,INDONESIA : BERSANTAI - SANTAI KE PANTAI TEBONG SEBELUM BALIK KE MALAYSIA . 

Majlis perkahwinan pun dah selesai dan hari dan waktu untuk perjalanan dan pulang pun semakin mendekati.Baru saya tersedar rupanya makin singkat waktu untuk tinggal di Pulau Serasan sebelum berangkat pulang.

Waktu yang masih ada diluangkan untuk merehatkan badan dan fikiran dengan bersantai -santai..hari ini kami nak memilih Pantai Tebong sebagai lokasi menyantai sebelum kami akan berangkat pulang ke Malaysia.

Konvoi beramai - ramai kita hari ini memandangkan hari pun sangat - sangat cantik dan indah.









Pemandangan indah dipersisir pantai dengan pemandangan laut ini akan selalu dirindui setelah pulang ke Kuching nanti...














MENIKMATI PEMANDANGAN - PEMANDANGAN DAN SAAT - SAAT INDAH DI PANTAI TEBONG,PULAU SERASAN.

Kebanyakan tempat telah saya sampai dan pergi dalam seumur hidup saya, Pantai Tebong adalah antara salah satu tempat yang paling mempesonakan saya kerana keindahan dan pantainya yang cantik serta pemandangan pantai yang begitu tenang .
Seumpamakan Allah menyampaikan kasih sayangNya dengan menjadikan keindahan alam semulajadi untuk direnung difikirkan oleh manusia - manusia.Bersyukur ku masih bernafas kali ini untuk bersama - sama dengan keluarga besar di Pulau Serasan dan setiap saat - saat indah dan kenangan yang tercipta.

Rasa nak tinggal kat sini pun ada jugak... cuma..saya harus pulang........















DIKEMUNCAK BERBATUAN... SELFIEEEEE !!

Sebenarnya saja nak tunjuk pemanadang cantik kat belakang tu..Sampai ada member tanya... kat Thailand Ke ? hehe






SENJA YANG MENGGAMIT MALAM DIPENGHUJUNG HARI... ESOK DAH NAK PULANG DAH....









RASA HATI MAU BETAH DI SINI... TAPI AKU HARUS PULANG

AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.com













No comments: