Thursday, December 04, 2014

SIMPLY SANTAI-SANTAI DI KEDAI MAKANAN LOK LOK DI KUCHING,SARAWAK



LOK LOK | Kepada orang Kuching Sarawak. Tengok gambar je dah tau mana tempat ni kan? Lok Lok kat Kawasan Padungan.Tempat ni terkenal dengan LOK LOK nya yang simple dan sedap ditambah dengan suasana santai - santai "open fresh air" nya.

Lokasi tempat ni adalah bersebelahan dengan RUAI Events. Jalan Menuju ke Borneo Hotel.Straight je kat Bulatan sampai tengok satu kedai dengan api merah tulis LOK LOK.Tu lah dia.

SEMALAM selepas balik dari jalan - jalan dengan kazen mazen dan kawan saya sempat singgah kat sini.Dah lama tak singgah kat sini untuk menikmati lok lok nya yang boleh dikatakan antara yang terbaik di Kuching.Walaupun kedai Nampak simple - simple je."DONT JUDGE BOOK BY IT COVER" geng.Memang sedap.Kalau tak sedap takkan orang ramai nak pergi.Siap kalau silap - silap pergi boleh tunggu tempat duduk pulak tu.

 
MAKANAN yang sedap kat sini? Mestilah LOK LOK.hehehe.. terdapat bermacam - macam pilihan makanan yang anda boleh pilih di sini.
Saya kongsikan gambar makanan yang saya sempat ambik semalam.Yang lain tu dah lesap ke pinggan orang lain.huhuhu.

http://www.azlanrumadi.blogspot.com/

http://www.azlanrumadi.blogspot.com/

http://www.azlanrumadi.blogspot.com/

http://www.azlanrumadi.blogspot.com/

http://www.azlanrumadi.blogspot.com/




Selain itu terdapat MAKANAN PILIHAN yang turut disediakan di LOK LOK ni.Makanan di kedai ini di sedia dan dikendalikan oleh Orang MELAYU ISLAM. Jadi tak ada masalah bagi yang beragama Islam untuk makan di sini.







Malam ini saya pilih Air Milo Suam untuk memanaskan badan di Malam yang dingin.



Ini adalah antara makanan LOK LOK yang selalu menjadi pilihan saya setiap kali berkunjung ke sini.




No comments: