Monday, December 08, 2014

DAVID BECKAM BAKAL MELANCARKAN JENAMA FESYEN SENDIRI

www.azlanrumadi.blogspot.com


DAVID BECKHAM | Siapa yang tidak mengenali bintang terkenal bola sepak ini yang menjadi kegilaan para peminat sukan bola sepak seluruh dunia.Terkenal dengan rekod persembahan yang sangat cemerlang dalam kancah bolasepak dunia dan peringkat Liga Inggeris.

Kenyataan terbaru ada mengatakan bahawa David Beckham akan melancarkan jenamanya sendiri dengan kerjasama rakan kongsinya,Simon Fuller.Ini dikuatkan lagi dengan termeterai perjanjian dengan Syarikat GLOBAL BRAND yang berpusat di Hong Kong.GLOBAL BRAND merupakan Syarikat pengedar Kelvin Klein.

Walaupun jenis feyen pakaian yang akan dipasarkan belum diputuskan lagi,Beckham,Fuller dan pegawai eksekutif GLOBAL BRAND,Bruce Rockowitz menegaskan bahawa ia akan melibatkan kerjasama dengan selebriti lain dan bukan sekadar dari koleksi pakaian.

"Ia adalah satu konsep yang lebih besar daripada satu jenama. Kami ingin membina sebuah syarikat, perkongsian dan hari ini melancarkan satu jenama secara global di kalangan bintang ikonik dalam dunia sukan dan hiburan
"Kami bukan sahaja menghasilkan satu jenama. Mereka koleksi pakaian sukan atau pakaian dalam dengan David adalah hebat, tetapi kami mahukan lebih."  

Victoria Backham,Isteri kepada David turut terlibat dan kelihatan teruja mendapat berita ini.

"Perniagaan Victoria tidak berkaitan dengan ini tetapi nyata sekali dia terlibat sekali kerana kami adalah pasangan suami isteri. Dia sangat teruja!"  
Sebelum ini David Beckham yang merupakan atlit sukan bola sepak juga banyak dan seringkali menerima jemaputan untuk bekerjasama dengan beberapa jenama terkenal seperti H&M,Adidas dan beberapa jenama yang lain.

SUMBER DI SINI 

No comments: