Thursday, December 04, 2014

BROTHER G BUSKER AT SUMMER MALL,KOTA SAMARAHAN


BROTHER G BUSKER | Siapa yang masih ingat pada Brother G Busker ? Hari tu saya pernah buat pos pasal diaorang ni.Walaupun hanya seniman jalanan atau busker pada istilahnya.Saya memandang mereka ini sebagai satu bentuk entity yang sangat ikhlas dalam menyampaikan persembahan dengan bernyanyi di Jalanan atau di mana sahaja demi untuk menghibur orang ramai.Saya rasa tak semua orang mampu dan boleh buat?

SEMALAM saya bersama kazen mazen dan kawan saya lepak lepak lah kat SUMMER MALL. Then,saya dengarlah bunyi instrument di mainkan dari luar SUMMER MALL.Kemudian saya keluar menjenguk.Saya tengok BROTHER G BUSKER sedang perform.Terus saya ambil video.

Ini Videonya...
 


Kali ni Brother G mempersembahkan lagu ALL OF ME yang di nyanyikan JOHN LEGEND.
 
LIRIK LAGU KAT
 
P/S : Mungkin sesetengah orang mereka hanyalah SENIMAN JALANAN ,namun siapa tahu jika mereka  boleh menjadi antara bintang di arena nyanyian tanah air.
 

No comments: