Tuesday, November 11, 2014

NASI LALAPAN AYAM AT TEH TARIK CAFETERIA BAKO


 
 
TEH TARIK CAFETERIA,BAKO | Sekali sekala singgah kt sini nak try menu tengahari pulak.Rasanya first time singgah lunch kt sini.Selalu lepak lepak je santai sambil ngopi ngopi.Banyak Stall Makanan yang menjual pelbagai hidangan dan menu di sini.Setelah bulat satu stall saya pusing akhirnya satu stall telah menarik perhatian saya.NASI LALAPAN. Tengok gambar iklan macam menyelerakan je.Disambut oleh 2 orang pekerja Indonesia dengan layanan yang mesra.Then saya decide order satu NASI LALAPAN AYAM.Nak try cuba test drive dulu.Hehe..
 
Baru tak sampai 5 Minit order dah siap kat atas meja depan saya.Ini Baru superb punya servis.Siap dengan ayam yang panas - panas lagi tu.
 
First time saya rasa Nasi Lalapan ni memang sedaplah.Dengan sambal nya dengan supnya..Memang terbaik.Food Perentation pun memuaskan,BERSIH..Berbaloi dengan Harga RM7.00 untuk satu set hidangan.
 
InshaALLAH saya akan datang lagi kat Stall ini dan mencuba menu yang lain pulak.

No comments: