Friday, November 21, 2014

MOVE UP CLISTER SARAWAK : NOVEMBER 2014


 |MOVE UP CLIXSTER |
Satu bentuk program Keusahawanan yang diperkenalkan oleh pengasas Program MOVE UP SARAWAK. Tuan AWANG KHAIDIRUL FITRI,Sarjana Muda Keusahawanan(Beijing Concorde University )Mula berkembang di Seluruh Sarawak.Program yang baru berusia Sebulan 10 Hari semalam telah melangsungkan majlis penyerahan Handphone kepada ahli MOVE UP Sarawak yang telah melengkapkan formula 5+ 1 yang melayakkan mereka menerima sebuah handphone di Kubah Ria Kuching semalam.

Majlis yang bermula seawal 8.30 malam dimulai dengan sesi penerangan tentang PROGRAM MOVE UP oleh Pengasas Program sendiri iaitu Encik Awang Khaidirul Fitri yang memberi penerangan menarik berkenaan program yang sedang hangat dijalankan seluruh Sarawak.

Majlis kali ini nampaknya lebih meriah berbanding majlis yang sebelumnya dengan dihadiri lebih 200 orang kehadiran dari seluruh Kuching yang ingin mendengar penenerangan tentang PROGRAM MOVE UP keusahawanan yang semestinya menjanjikan peluang perniangaan dengan pulangan yang sangat lumayan.
PROGRAM MOVE UP CLIXSTER yang bermula pada sebulan yang lepas mula menarik minat para belia yang ingin menceburi bidang keusahawanan dan berjaya dalam membina kehidupan yang lebih baik dengan menjana pendapatan dalam program keusahawanan seperti yang dianjurkan oleh MOVE UP ini.





 











Berikut Adalah antara peserta yang berjaya menerima Handphone setelah melengkapkan FORMULA 5 + 1.

Antara Handphone yang Berjaya dibawa pulang oleh 30 Orang AHLI MOVE UP CLIXSTER adalah SAMSUNG GALAXY TAB 3 LITE dan LENOVO VIBE X S960

Setinggi - tinggi tahniah kepada peserta yang berjaya semoga ini adalah titik mula perjalanan untuk menuju kejayaan yang semestinya memberikan hasil pulangan dengan setiap usaha berterusan yang dilakukan.


































USAHAWAN TIDAK MENUNGGU PELUANG TETAPI USAHAWAN MEREBUT PELUANG

-AWANG KHAIDIRUL FITRI-

Untuk merujuk maklumat lanjut mengenai CLIXSTER bolehlah merujuk "DI SINI"


No comments: