Tuesday, April 03, 2018

SEGMEN BLOGLIST 2018


Assalamualaikum wbt dan salam satu blogger.

Agaknya dah lama saya tak mengadakan segmen dalam blog saya. Jadi pada kali ini saya ingin menghidupkan kembali segmen ini khas untuk semua rakan rakan blogger dan sesiapa saja yang berminat untuk menyertai segmen ini.



O B J E K T I F 

1. Menambah rakan kenalan blogger / followers untuk blog saya.

2. Merapatkan sillaturrahim dan memperkenalkan blog saya kepada semua orang.

3. Mengemaskini Senarai rakan blogger saya dalam bloglist Saya ( KLIK SINI ).

4. Memudahkan saya buat BLOGWALKING rakan - rakan blogger saya dari senarai bloglist saya.

5. Mengetahui post post terkini dari rakan - rakan blog saya.


S Y A R A T -  S Y A R A T  P E N Y E R T A A N 

1. Follow blog saya,              AZLAN RUMADI

2. Follow blog bloglist saya  AZLAN RUMADI BLOGLIST

3. Anda perlu membuat satu post dalam blog anda serta meletakkan banner ( link ke Post ini ) seperti di atas 

4. Tinggalkan URL post anda pada ruangan komen di bawah atau anda boleh emailkan ke alamat            azlanrumadi@yahoo.com

Selain itu Sebagai syarat pilihan anda dijemput untuk follow laman sosial saya yang lain 


1 .Facebook     , Blogger Azlan Rumadi
2. Instagram    , @azlanrumadi
3..Twitter         , @azlanrumadi



P E M E N A N G

1.   Pemenang / blog yang terpilih akan menjadi VIP dalam blog saya akan
  • Diiklankan  melalui banner yang akan saya buat khas untuk pemenang untuk tempoh sepanjang Tahun 2018.
  • Dipromotekan dalam Page Facebook ( Blogger Azlan Rumadi ).

2.  Blog- blog terpilih akan di review saya dan di promotekan di Page Facebook Blogger Azlan Rumadi.

4. Semua senarai peserta yang menyertai akan dimasukkan dalam senarai bloglist saya.


A K H I R  K A T A

Terima kasih untuk semua penyertaan.

Semoga Tuhan merahmati dan memberkati selalu.



AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my

No comments: