Thursday, July 28, 2016

17 GAYA REKAAN CANTIK DAN MENARIK UNTUK BILIK TIDUR YANG KECIL


17 GAYA REKAAN CANTIK DAN MENARIK UNTUK BILIK TIDUR YANG KECIL 

Ruangan bilik tidur anda terhad atau sempit ? dan anda buntu untuk memikirkan idea bagi membuat bilik tidur yang kecil agar kelihatan menarik dan cantik seperti ruangan bilik tidur yang standard.Sebenarnya bukanlah ruangan bilik tidur yang menentukan keselesaan dan kecantikan sesebuah ruangan bilik atau kamar tidur.Namun ianya lebih menekankan idea -idea yang lebih kreatif untuk menyusun dan menggunakan ruangan di bilik tidur dengan bijak agar ianya kelihatan seperti ruangan bilik tidur yang menjadi syurga untuk beradu dan berehat di samping menjadi tenmpat aktiviti anda.


Ruangan bilik tidur anda sempit ? ianya bukanlah menjadi masalah.17 Gaya Rekaan Bilik Tidur yang kecil akan memberikan dan sedikit gambaran dan idea bagaimana anda boleh menjadikan ruangan bilik tidur yang kecil dan sempit kelihatan lebih menarik.Terdapat beberapa aspek yang perlu diberi penekanan dalam pemilihan termasuk ukuran besar bilik,warna - warna yang termasuk warna dinding dan perabot,Pemilihan perabot yang sesuai dan penyusunan ruang yang tertentu dan beberapa lagi yang dianggap perlu dalam membuat perancangan sebelum menghias bilik atau kamar tidur anda.

Apa yang lebih penting ialah jadikan ianya seringkas mungkin namun ianya memberikan implikasi yang sangat besar dalam memberikan anda satu perasaan yang selesa dan tenang dan lagi privasi.
 
















AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my



No comments: