Thursday, November 15, 2018

GRAFITTI STREET ARTS DI KUCHING, SARAWAK - NOVEMBER 2018


GRAFITTI STREET ARTS DI KUCHING, SARAWAK - NOVEMBER 2018

Sebelum ini saya pernah membuat posting atau perkongsian mengenai Grafiiti - grafitti yang sangat menarik dan kreatif yang telah dihasilkan oleh seniman - seniman dari Kuching Sarawak. anda boleh membaca posting saya yang lepas di sini.


Kali ini saya terpanggil untuk berkongsikan sekali lagi beberapa Grafiiti Street Arts..mmm ?? ya .. saya memanggilnya dengan sedemikian atau mungkin anda adalah istilah yang lebih tepat ? sila komen ok.

Sejujurnya, saya mengagumi hasil - hasil seni yang dihasilkan oleh penggiat seni ini walaupun sesetengah masyarakat menganggap mereka ini sebagai vandalisme kerana kurang mengerti dan memahami jiwa - jiwa mereka. Walau apapun saya boleh mengatakan WOW ! its really mind blowing..gitu....

Saya sempat membuat sedikit carian dalam online mengenai latar belakang para seniman ini. Antara yang saya jumpai adalah Instagram : twenty_fifth yang merupakan salah satu dari seniman yang menghasilkan seni seni grafitti ini. 

















 





















 








AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my

No comments: