Wednesday, September 26, 2018

NALURI LELAKI BY G20 BAND AT MOTOWNERS CAFE KUCHING, SARAWAK - SEPTEMBER 2018.


NALURI LELAKI BY G20 BAND AT MOTOWNERS CAFE KUCHING, SARAWAK - SEPTEMBER 2018.

LIRIK NALURI LELAKI

Aku
Adalah lelaki
Yang tak pernah lelah
Mencari wanita

Aku
Adalah lelaki
Yang selalu gundah
Menunggu wanita aku

Oh aku
Adalah lelaki
Yang pantang menyerah
Memikat wanita

Aku
Adalah lelaki
Yang selalu ingin
Di buai wanita aku

Tolong dekati aku
Tolong hampiri aku
Dan tolong jamahi aku

Agar aku bijaksana
Agar aku bahagia
Agar aku merasakan
Cinta

Naluri ku sebagai lelaki
Membuatku menginginkan
(Membuatku menginginkan)
Berjuta wanita di sisiku
(Berjuta wanita di sisiku)

Naluri ku sebagai lelaki
Membuatku merindukan
Pujaan dari wanita

Aku
Adalah lelaki
Yang pantang menyerah
Memikat wanita

Aku
Adalah lelaki
Yang selalu ingin
Di buai wanita aku

Tolong dekati aku
Tolong hampiri aku
Dan tolong jamahi aku

Agar aku bijaksana
Agar aku bahagia
Agar aku merasakan
Cinta

Naluri ku sebagai lelaki
Membuatku menginginkan
(Membuatku menginginkan)
Berjuta wanita di sisiku
(Berjuta wanita di sisiku)

Naluri ku sebagai lelaki
Membuatku merindukan
Pujaan dari wanita

(Membuatku menginginkan)
(Berjuta wanita di sisiku)

(Membuatku menginginkan)
(Berjuta wanita di sisiku)

No comments: