Saturday, October 10, 2015

211 TUTORIAL ATAU CARA - CARA MEMAKAI SHAWL PELBAGAI FESYEN PADA MASA KINI

 

 211 TUTORIAL ATAU CARA - CARA MEMAKAI SHAWL PELBAGAI FESYEN PADA MASA KINI

Sebelum ini saya pernah kongsikan kepada anda tutorial pemakaian tudung . Kali ini saya kongsikan lagi 211 tutorial dan cara - cara memakai Shawl pelbagai fesyen pada  masa kini.Cara -  cara yang ditunjukkan kepada anda pada kali ini sangat mudah dan senang untuk dijadikan panduan kerana ianya ditunjukkan dalam rajah langkah demi langkah.

Tidak dinafikan pada semenjak beberapa tahun kebelakangan ini industri tudung atau hijab menjadi semakin popular dengan selari dengan peningkatan program - program yang berbentuk keagamaan.Selain itu Penghijrahan imej bertudung dikalangan muslimah atau wanita Islam khususnya pada masa kini turut menggalakkan bidang - bidang fesyen dan gaya tudung yang sebelum ini agak kurang.

Melihat kepada jenis-jenis tudung pada masa kini,ramai pereka tudung telah mengeluarkan hasil dan fesyen masing-masing.Antara jenis tudung yang mendapat sambuatan hangat pasaran adalah Shawl.Shawl bukan sahaja mudah untuk dipakai malah pemakaiannya turut menjimatkan masa disamping fesyen - fesyen dan rekaan menarik yang sesuai untuk pelbagai lapisan umur dan masyarakat.

Setiap Shawl yang dikeluarkan oleh pereka-pereka dipasaran sekarang mempunyai ciri ciri dan cara pemakaian yang tersendiri.Jesteru,kali ini saya himpunkan dan kongsikan kepada anda semua 211 jenis shawl dan 211 tutorial pemakain shawl yang sering digunakan pada masa kini.

Semoga Bermanfaat.























































































































































































































AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my



No comments: