Tuesday, November 18, 2014

MPH BOOKSTORE AKAN DIBUKA DI MERDEKA PLAZA,KUCHING,SARAWAK


  MPH BOOKSTORE AKAN DIBUKA DI MERDEKA PLAZA,KUCHING,SARAWAK

Tengah saya berjalan jalan di Merdeka Plaza,Kuching,FINALLY saya jumpa juga apa yang sangat menarik hati saya selain SCR dan EVERISE.

MPH BOOKSTORE MERDEKA PLAZA akan dibuka tidak lama lagi.Terletak di sudut hujung sekali bersebelahan dgn FACELOOK dan menghadap lift,susur keluar ke India Street.

Terbaiklah MPH BOOKSTORE.TERIMA KASIH kepada Pihak Pengurusan Merdeka Plaza kerana membawa masuk BOOKSTORE ini..ceewaah.hehehe.

Memanglah ada bookstore yang selainnya,tetapi secara peribadi saya lebih suka berkunjung dan mencari buku MPH BOOKSTORE kerana terdapat lebih pilihan buku - buku yang menarik dijual sini selain dari suasana kedainya yang tersusun dan memudahkan pengunjung untuk mencari buku - buku yang diperlukan.Ini apa yang saya lihat setelah saya menmgunjungi beberapa cawangan MPH Bookstore yang lain di sekitar Bandar Kuching ni.

Waiting for theor Grand Opening at Soon.


AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.com





No comments: