Monday, November 24, 2014

EDARAN TAN CHONG MOTOR (SARAWAK) SDN BHD DI TANAH PUTIH KUCHING



EDARAN TAN CHONG MOTOR (SARAWAK ) SDN BHD  |

Baru - baru ini saya sempat di jemput oleh seorang rakan untuk singgah ke SHOWROOM NISSAN di Kawasan Tanah Putih,Kuching.Showroom yang sangat meriah dan bari sahaja dibuka tidak sampai sebulan yang lalu mengadakan pelbagai event untuk memperhebatkan penjualan kereta dari jenama NISSAN di pasaran.

Ruang pameran yang memuatkan pelbagai model kereta dari jenama NISSAN untuk tatapan pelanggan yang ingin melihat dengan lebih dekat setiap model keluaran Nissan.Selain itu pandu uji turut disediakan untuk pelanggan atau pengujung yang ingin merasai sendiri pengalaman memandu kereta dari jenama NISSAN.


Pegawai Perkhidmatan pelanggan akan membantu para pengunjung yang memerlukan bantuan dalam mengetahui dan mengenali setiap model kereta jenama NISSAN yang terdapat di bilik pameran ini.




Pelbagai jenis Model keluaran NISSAN yang akan memenuhi citarasa tersendiri setiap pelanggan yang datang berkunjung ke bilik pameran ini.













Berikut adalah ringkasan sedikit berkenaan harga beberapa model kereta Keluaran NISSAN yang dijual di bilik pameran ini.


Untuk keterangan lanjut mengenai Keluaran terbaru NISSAN di seluruh Kuching Anda Boleh juga menghubungi Penasihat Jualan seperti di bawah..



No comments: