Sunday, November 09, 2014

SUNDAY IS THE SPRING SHOPPING MALL AT KUCHING SARAWAK


THE SPRING SHOPPING MALL,KUCHING SARAWAK

CHRISTMAS IS COMING.The Spring Shopping Mall di selaputi ais konon seperti dekat negara baratlah kan. tapi Tahun ini The Spring Shopping Mall Kuching memberikan suasana kelainan yang sangat berlainan apabila mereka mengenakan perhiasan pokok krismas besar serta banyak lagi perhiasan krismas yang lain untuk diperlihatkan kepada pengunjungnya.

THE SPRING SHOPPING MALL KUCHING sememangnya merupakan pusat membeli belah untuk mereka yang meminati pelbagai pakaian dan produk yang lain.Pelbagai jenis jenama dan pakaian yang branded turut dijual di sini.Selain itu bagi mereka yang menginginkan suasan santai juga sering berkunjung di sini memandangkan lokasinya tidak seberapa jauh dari Swimburn College yang hanya bersebelahan dengan bangunan ini.

Selain itu The Spring Shopping Mall ini hanya bersebelahan dengan Ibu Pejabat Polis Diraja Malaysia (PDRM) untuk bahagian Kuching,Sarawak dan disebelahnya pula adalah Bangunan Sultan Iskandar yang menempatkan pejabat Jabatan - jabatan dan agensi - agensi kerajaan.

The Spring Shopping Mall pada Hari Krismas tahun ini memilih konsep yang sangat bersesuaian kerana suasana tersebut mampu menjadi tarikan pengujung untuk berkunjung ke The Spring Shopping Mall.

 
 
 



THANK FOR THE READING

AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.com


 

No comments: