Monday, November 03, 2014

JNR TERUBOK MASIN SARAWAK DI MEDAN NIAGA SATOK,KUCHING SARAWAK



JNR TERUBOK MASIN SARAWAK DI MEDAN NIAGA SATOK,KUCHING SARAWAK

Siapa yang pernah berkunjung Ke Medan Niaga Satok semestinya tidak melepaskan peluang membeli Ikan Terubok Masin Sarawak terutama pengunjung yang datang dari Luar Sarawak.Terubok Masin Sarawak juga merupakan produk tempatan yang sangat popular bagi mereka yang mengunjungi Bandaraya Kuching 

Sekiranya anda menginginkan terubok masin yang meyediakan kepada anda kualiti yang terbaik,anda bolehlah berkunjung atau singgah ke Gerai No 8, JNR Terubok Masin Sarawak di Medan Niaga Satok yang semestinya memberikan anda kualiti terubok yang terbaik.Malah pengalaman bertahun dalam bidang penghasilan dan penjualan terubok masin menjadikan mereka tumpuan ramai termasuk VIP bagi tempahyan terubok masin.

Pengalaman lebih bertahun dalam pengendalian perusahaan terubok masin berjaya menghasilkan antara Ikan terubok masin yang terbaik dari seluruh Kuching yang mempunyai keistimewaan dan citarasa yang tersendiri.Perusahaan yang diusahakan oleh pasangan suami isteri yang berasal dari Betong,Sarawak ini bertapak sudah lama dengan menjual Terubok Masin Sarawak.Tidak mengira masyarakat tempatan dan pengunjung dari jauh serta pelancong dari pelbagai Negara turut tidak melepaskan peluang membuat tempahan Ikan terubok Masin Sarawak di sini.
Gerai No 8 , Medan Niaga Satok ini juga turut menyediakan pelbagai jenis dan saiz ikan terubok masin dengan harga yang berbeza - beza mengikut citarasa masing masing.

Produk ikan terubok ini DIJAMIN 100% HALAL.100% Produk Buatan Tempatan, Buatan Malaysia.
Senarai harga ikan boleh dirujuk pada gambar di bawah.Anda boleh merujuk video dibawah untuk maklumat lanjut.





PROSES PEMBUNGKUSAN ( PACKING )

KUALITI merupakan antara yang dititik beratkan oleh penjual ikan kepada pelanggan menerima hanya yang terbaik untuk kepuasan hati mereka.Jesteru Pembungkusan adalah antara aspek yang diutamakan supaya kualiti produk dapat dinikmati dalam keadaan yang terbaik.

Malah JNR Ikan Terubok turut menyediakan pembungkusan secara percuma bagi pelanggan yang membawa ikan tersebut ke tempat jauh seperti di Luar Kawasan Kuching dan Semenanjung Malaysia ataupun ke Luar Negera.

Untuk makluman JNR Terubok Masin turut menerima tempahan atas talian  yang memerlukan POS LAJU,CARGO dan CURIOUR SERVICE dengan mengenakan caj harga yang berpatutan lagi berbaloi.

 

Video menunjukkan Proses pembungkusan yang dipraktiskan di
JNR TERUBOK MASIN SARAWAK


Terrubok Masin yang siap dibungkus ( packing ) dan sudah sedia untuk di ambil oleh pelanggan ataupun dikirim melalui pos dan kargo.


PENGUNJUNG YANG MEMBELI TERUBOK MASIN JNR TERUBOK MASIN SARAWAK



UNTUK TEMPAHAN ANDA BOLEH MENGHUBUNGI TALIAN
JNR TERUBOK MASIN SARAWAK


JAAFAR : 016 - 8928375      ROZIE : 016 - 8559774, 013 - 8272964

GERAI B.80 ,JNR TERUBOK MASIN SARAWAK
MEDAN NIAGA SATOK (FAMA )



LETS SUPPORT OUR LOCAL PRODUCT



AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my




No comments: