Monday, June 27, 2016

TUTORIAL ATAU CARA - CARA PEMAKAIAN TUDUNG SHAWL KEKNIS


TUTORIAL ATAU CARA - CARA PEMAKAIAN TUDUNG SHAWL KEKNIS

Sepertinya pada tahun 2016 ini,Shawl Keknis merupakan antara Shawl yang menjadi pilihan bagi kebanyakan pemakaian tudung di kalangan wanita - wanita. Pemakaian Shawl Keknis kini mula mendapat hati dikalangan wanita kerana mungkin pemakaiannya yang mudah dan selesa dan tambahan pula ianya senang untuk dipasang atau disiapkan dalam masa yang sangat singkat.
Saya juga mendapati ramai wanita yang sedang mencari maklumat berkenaan dengan tudung atau shawl Keknis lebih - lebih lagi menjelang perayaan Aidilfitri yang akan datang dalam kurang dari 2 minggu lagi.Ini juga secara tidak langsung menjadikan tudung atau Shawl Keknis andalah antara Carian yang tertinggi di internet pada musim ini.


Kerana itu saya juga turut membuat sedikit tinjauan dan pencarian untuk mengetahui sedikit maklumat mengenai tudung Keknis ini dan saya telah menjumpai beberapa tutorial pemakaian Tudung atau Shawl Keknis dari laman youtube dan video - video ini juga yang saya ingin kongsikan kepada pembaca semua.Walaupun saya ni lelaki, namun saya berniat berkongsikan video ini sebagai garis panduan atau rujukan kepada wanita yang sedang membaca post ini untuk rujukan pemakaian tudung atau Shawl Keknis agar kelihatan menarik dan berseri di Hari Raya Aidilfitri nanti.

Apa yang lebih penting ianya adalah pemakaian yang menutup aurat seperti mana yang dianjurkan oleh Agama Islam.InshaAllah dengan perkongsian ini mampu menggalakkan lebih ramai wanita - wanita kita menutup aurat dengan memakai hijab atau tudung tidak mengira apa jua jenis serta secara tidak langsung menggalakkan industri pembuatan tudung dan pakaian muslimah dan muslimin yang selainnya.






















Saya berharap video - video yang saya kongsikan ini dapat membantu bagi yang ingin mengetahui tuorial - tutorial pemakaian tudung atau shawl Keknis .

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN

SELAMAT MENYAMBUT SYAWAL YANG BAKAL MENJELANG.




AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my


No comments: