Monday, June 13, 2016

#THANKYOU #TERIMAKASIH BLOG YANIEYUSUF


#THANKYOU #TERIMAKASIH BLOG YANIEYUSUF

Sejahtera kepada semua pembaca dan rakan - rakan blogger sekalian,

Pertama sekali saya ingin merakam penghargaan dan terima kasih kepada blog Yanie Yusuf yang menganjurkan segmen pencarian bloglist beliau yang lalu. Alhamdulillah dan terima kasih sekali lagi kerana blog saya adalah antara blog yang terpilih bersama 4 blog yang lain sebagai senarai bloglist beliau.baca sini.
   
Saya juga ingin berterima kasih juga kepada mana - mana blogger yang menganjurkan segmen atau program seperti ini kerana ianya amatlah baik dalam membantu mengembang dan menggalakkan bidang penulisan blog selain ianya menjadi impak motivasi kepada para blogger untuk lebih giat berkongsikan penulisan - penulisan yang bermanfaat dan berguna kepada semua.

Saya juga mengalu - alukan sebarang jemputan ke mana - mana segmen dan program ataupun giveaway yang mana saya boleh sertai.

Sekali lagi saya mengucapkan terima kasih kepada Blogger Yanie Yusuf.

Selamat berpuasa di Bulan ramadhan kepada semua. 

Selamat berblog.



AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my

Berminat menjadi bloglist saya ? Klik sini

No comments: