Saturday, June 25, 2016

BAZAAR RAMADHAN 2016 : MEDAN NIAGA SATOK, KUCHING,SARAWAK.

 

BAZAAR RAMADHAN 2016 : MEDAN NIAGA SATOK, KUCHING,SARAWAK.

Bazaar Ramadhan Medan Niaga Satok merupakan salah satu Bazaar Ramadhan yang paling meriah terutama sekali pada hujung minggu kerana Medan Niaga Satok merupakan tempat tumpuan penduduk di sekitar kawasan Kuching apabila Pasar Minggu Satok turut mengambil tempat di Medan Niaga Satok.Secaa tidak langsung,pada bulan Ramadhan ini,pemngunjung yang mengunjungi Pasar Minggu Satok akan tuut mengunjungi Bazaar Ramadhan di Medan Niaga Satok.

Kelmarin pada 24.06.2016 hari Sabtu saya sempat mengunjungi Bazaar Ramadhan Medan Niaga Satok untuk melihat juadah - juadah berbuka yang terdapat dan terjual di sini.Bazaar tahun ini nampaknya lebih meriah dari tahun lepas.Selain itu,Pilihan juadah yang dijual di sini nampaknya juga meningkat dari tahun lepas.

BACA JUGA : BAZAAR RAMADHAN 2016 : E-MART MATANG , KUCHING, SARAWAK

Terdapat pelbagai sajian - sajian yang sangat menaik untuk di jadikan juadah berbuka puasa di sini.Antaranya adalah panggang ayam,Nasi Beriani,Nasi Kerabu dan banyak jenis lagi aneka menu yang semestinya akan menarik selera anda untuk berbuka nanti.

Hasil kunjungan saya pada Sabtu yang lepas,Video dan gambar - gambar berikut akan membawakan kepada anda sedikit sebanyak suasana dan kemeriahan Bazaar Ramadhan Medan Niaga Satok,Kuching Sarawak.























































AZLAN RUMADI
www,azlanrumadi.blogspot.my



No comments: