Friday, August 21, 2015

PERCUTIAN KE PULAU SERASAN,INDONESIA : PROGRAM KEKELUARGAAN DI PANTAI TEBONG

PERCUTIAN KE PULAU SERASAN,INDONESIA : PROGRAM KEKELUARGAAN DI PANTAI TEBONG. Hari ini ahli keluarga kami mengadakan trip sekeluarga ke Pantai Tebung dan Pantai sisi di Pulau Serasn Indonesia.Trip ini di aturkan oleh Pak Junai dan keluarga sempena menyambut kedatangan kami ke Pulau Serasan di samping satu aktiviti merapatkan hubungan kekeluargaan.




Program kekeluarga ini menyatukan keluarga Serasan dari Malaysia dengan Keluarga Serasan di Indonesia..macam biasalah... kalau dah berjumpa dan bercerita.. banyak kisah - kisah lama yang menjadi ingatan untuk dikongsikan bersama.....




Yang muda dengan gelagat dan cerita nya yang tersendiri.......


Dalam bersantai - santai di Pantai Tebung saya sempat meNYUMBANGkan suara dengan berkaraoke.Sewa RP50000 untuk sejam.. banyak lagu yang saya karaoke pada hari itu..Untung tak hujan.. hehehe


Seterusnya kami berangkat pula ke Pantai Sisi  untuk bersantai di sana pula.



IKLAN MOTORSIKAL.. hehehe... yang dua orang ni Kakak Saudara saya , Kak  Desi dan kak Roha....Steady.. alang alang dah atas motor saya dengan kamera.. saya jadikan dua orang ni sebagai model iklan jap...ngeee.....





Yang ini chanel lain... hehehehe.... tak de lah... yang ini ayah saudara saya , Hamzah namanya.....


Finally...sampai jugak kat Pantai Sisi.. santai santai rehat jap sambil menikmati pemandangan laut yang menyamankan jiwa.....

tarik nafas dalam dalam.... hembussss..................................



Aktiviti berakhir di Pantai Sisi.... hari pun dah lewat........ masa untuk pulang.........ada masa kita bersantai lagi kerana selepas ini mungkin masa akan sedikit sibuk untuk persiapan perkahwinan Kakak Saudara Saya yang akan berlangsung tidak lama lagi...







AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.com




No comments: