Tuesday, August 04, 2015

SIAPA DIANA ? FENOMENA BERJANGKIT YANG SEMAKIN MENJADI VIRAL


Siapa Diana ? Siapa dia ? semua orang sedang bertanya dan menyebut nama dia di mana mana. ramai yang tertanya - tanya siapakah sebenarnya si Diana ini ? di sana  sini orang banyak berceritakan tentang siapa Diana ? Heboh dan viral sekarang orang bercerita tentang siapa Diana ?

SIAPA DIANA ?

Baru - baru ini saya mendapati ramai yang mula bercerita tentang siapa Diana ini.Malah ramai yang berjangkit menggunakan nama ini untuk mengenakan pasangan masing masing.Kebanyakannya lelaki.Mereka banyak bercerita tentang Diana yang selalu menolong balutkan luka mereka.
Uihhh.. sungguh baik hati si Diana ni...Diana ni Nurse ke ?

Lelaki tidak mengira kekasih orang,tunang orang dan suami orang semua menggunakan nama Diana untuk mengenakan pasangan masing masing dan wujudlah pelbagai reaksi dan tidak balas dari pasangan mereka.Tidak kurang yang bergaduh kerana cemburu.Mana tidak nya tiba - tiba muncul nama si Diana dalam perhubungan mereka? hehehe...
Siapa Diana? Yang perempuan pula bila dengar nama Diana mulalah menyoal siasat pasangan masing masing kerana sayang dan cemburu demi mempertahankan hubungan CINTA SEJATI yang terjalin sekian lama.Bermula dialog babak cinta filem dan drama melayu..

Tak percaya ? tengok ni....sehingga kamu mengetahui siapa Diana ? Siapa Diana ? Siapa ?
 

















Nak tahu siapa  Diana ? Ini wajah dan rupa sebenar si Diana yang diheboh - hebohkan tu...hahaha...
ingatkan perempuan atau manusia la kan ? sekali pembalut luka rupanya.

Yang perempuan pula dah fikir yang macam - macam bila pasangan sebut nama Diana yang balut luka.Saya faham mereka cemburulah tu takut - takut kalau pasangan ada simpan perempuan lain.Kes tidak mahu diMADUkan ini.

Pesanan kepada lelaki.nak prank pasangan dengan nama Diana ni nak kena hati - hati.. jangan sampai ada kemalangan jiwa ok...






TERIMA KASIH DIANA...HEHEHE....

 AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.com



 

No comments: