Thursday, August 20, 2015

PERCUTIAN KE PULAU SERASAN,INDONESIA : MENGELILING PULAU SERASAN MERENTAS JETI,PELABUHAN DAN PANTAI- PANTAI YANG INDAH




 PERCUTIAN KE PULAU SERASAN,INDONESIA : MENGELILING PULAU SERASAN MERENTAS JETI,PELABUHAN DAN PANTAI- PANTAI YANG INDAH . Sekarang masanya untuk saya mengembara dan membuat perjalanan jauh untuk mengelilingi Pulau Serasan ini merentas jeti - jeti dan pelabuhan - pelabuhan serta persisiran pantai yang indah dengan pemandangan yang sangat menakjubkan.

Hari ini saya dan kazen saya Deki Purnamawan akan mengelilingi Pulau Serasan ini merentasi dari Kampung Pelimpa ke kampung Pelimpa secara pusing keliling Pulau Serasan ini.

Saya bersama dengan kazen saya Deki Purnamawan menaiki motosikal menjelajah keliling di Pulau Serasan dan gambar yang saya kongsikan seterusnya saya ambil menggunakan DSLR saya.Boleh dikatakan hasil yang mengagumkan walaupun saya ni taklah se PRO mana mpun kan..

Mari kita mulakan pengembaraan kita....


































































































Pemandangan ini adalah antara pemandangan yang paling saya sukai... nice SHOOT !




























Merenung kembali pengembaraan saya dan saudara saya pada hari ini memberikan satu perasaan yang sungguh indah kerana ianya merupakan pemandangan yang saya takkan lihat ditempat lain.....i WISH I COULD STAY... hmmmmmmmm... CUKUP INDAH... CUKUP CANTIK....






HAVE A NICE DAY PULAU SERASAN

AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.com







No comments: