Wednesday, August 12, 2015

PERCUTIAN KE PULAU SERASAN,INDONESIA : PEMANDANGAN SENJA YANG INDAH DI PULAU SERASAN,INDONESIA


PERCUTIAN KE PULAU SERASAN,INDONESIA : PEMANDANGAN SENJA YANG INDAH DI PULAU SERASAN,INDONESIA . Pemandangan Senja merupakan antara pemandangan yang sangat indah dan ketika senja kita akan melihat keindahan alam ketika matahari menghampiri kaki langit dan terbenam.

Pemandangan di Pulau Serasan yang saya ingin nak lihat untuk pertama kalinya adalah pemandangan senjanya.Langit yang kekuningan akan bertukar kepada kemerahan dan oren.. eh.. ade ke oren ? hehehe,

Ketika itu saya melihat suatu pemandangan yang memukau dan menyingkap kemahaluasan ciptaan Allah swt.Lokasi saya pada petang itu adalah Pantai Tebong dan Pantai Sisi.Kelihatan Pemandangan yang jelas matahari menuruni kaki langit dari kedua - dua lokasi.Selain itu,keadaan langit yang jernih dan cerah menampakkan dengan jelas pemandangan senja pada petang itu.

Ketenangan dalam diri saya pada ketika itu tidak dapat digambarkan.Pemandangan indah yang jarang sekali dapat dilihat ditempat - tempat lain.Inilah yang saya mahukan di mana saya ingin berada dan begitulag seterusnya bila nanti saya akan ke Pulau ini lagi pada suatu hari nanti.






Sila abaikan orang yang berada ditengah air itu. hehehehe...
















SERASAN,SENJAMU MENYENTUH SANUBARI


AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.com






No comments: