Monday, December 01, 2014

TODAY IS 1st OF DECEMBER 2014


TODAY IS 1st OF DECEMBER 2014

Sungguh tak terasa sekiranya kita sudahpun memasuki bulan Disember untuk tahun 2014 ini.

Sesetengah orang mengganggap ianya hari yang biasa dengan berangggapan dan mengatakan hmmmmmmmmmmmmm terpulanglah.. tahun baru tak tahun baru.. just nothing different....Sama Je !

Namun bagi diri saya,saya lazimnya menyambut kedatangan Tahun Baru dengan membuat review dan flashback dan throwback segala perjalanan - perjalanan dan segala apa telah saya dilalui sepanjang tahun dan seterusnya membuat beberapa perancangan dan "wishlist "  untuk tahun baru yang menjelang.

Sebelum ini saya telah banyak kali menulis dalam diari keramat saya semenjak bertahun yang lepas.Planning,Wishlist,Perasaan dan luahan dan apa yang berada yang berada dalam fikiran dan dada saya semuanya akan dicoret dan dicontengkand alam dirai.Namun begitu untuk tahun ini saya menulis sedikit review dalam blog saya yang seadanya ini.

Anda pulak macam mana ? mesti dengan pelbagai cara anda yang tersendiri kan ?

 Selain itu, pada bulan terakhir sebelum tahun baru ini juga mesti ramai yang dah buat pelbagai plan untuk program dan aktiviti kan ? nak pergi situ dan sini dan macam macam lagi. Lebih - lebih lagi yang dah ada family.Having holiday with lovely family..

Cuti sekolah pulak tu.

Apa apa pun pesanan untuk semua.. Semasa memandu..drive safe

konsentrate.......utamakan keselamatan..... fokus...................dan ingatilah mereka - mereka yang anda sayangi... mudahan menjadi peringatan anda untuk memandu dengan selamat sepang perjalanan.

Kepada yang berada di kawasan perkelahan.. always alert pada sebarang bahaya.jaga keselamatan anda dan orang sekeliling anda bagi mengelakkan perkara yang tak diingin berlaku.

Selamat Bercuti kepada yang bercuti,
Selamat bekerja bagi yang bekerja...

Selamat Semuanya..
Selamat Hari Isnin.

Peace No War !




AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my


 

No comments: