Monday, October 12, 2015

GAYA FESYEN MODEN DAN TERKINI UNTUK KANAK - KANAK PEREMPUAN YANG MENJADI TREND PADA TAHUN 2015


 

GAYA FESYEN MODEN DAN TERKINI UNTUK KANAK - KANAK PEREMPUAN YANG MENJADI TREND PADA TAHUN 2015 

Sebelum ini saya telah kongsikan beberapa inspirasi fesyen kanak - kanak  lelaki.Pada sesi perkongsian kali ini saya kongsikan pula inspirasi fesyen kanak - kanak perempuan pula.
Tidak dinafikan fesyen dan perempuan tidak dapat dipisahkan pada masa kini.Saya boleh nyatakan bukanlah perempuan sehati sekiranya seseorang kaum hawa tidak memandang pada fesyen dan penampilan pada masa kini.Gaya,fesyen dan penampilan mentakrifkan tentang keyakinan diri tidak mengira apa jua keadaan dan sesiapa pun.

Perkara yang sama dilihat oleh para ibu bapa dalam memilih penampilan untuk anak - anak perempuan.Penampilan yang cantik dan comel serta fesyen yang terkini membuatkan kanak - kanak perempuan tersebut nampak comel dan menawan.Sesiapa yang melihat mesti cair dan berasa ingin memeluk mereka.

Rekaan fesyen kanak - kanak terutama kanak - kanak perempuan juga kian berkembang dengan memperkenalkan pelbagai fesyen dan sekali gus mempromosikan produk pakaian kanak-kanak perempuan.

untuk itu juga saya ingin kongsikan beberapa inspirasi gaya fesyen moden terkini untuk kanak-kanak perempuan  yang kian menjadi trend pada tahun 2015.











 













AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my


No comments: