Wednesday, May 20, 2015

25.MAJLIS SAMBUTAN HARI GURU 2015 DI SMK DEMAK BARU KUCHING,SARAWAK



PENGHARGAAN



BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Alhamdulillah.Bersyukur saya ke hadrat Ilahi kerana saya berjaya menyempurnakan SEGMENT MAJLIS SAMBUTAN HARI GURU SMK DEMAK BARU TAHUN 2015 yang saya dedikasikan khas kepada seluruh warga sekolah SMK DEMAK BARU,KUCHING SARAWAK.

Pertama sekali saya menjunjung penghargaan kepada warga sekolah SMK DEMAK BARU yang mengalukan kedatangan saya pada hari yang bermakna pada hari itu terutamanya kepada Pengetua SMK DEMAK BARU, Puan Hajah Fatimah Hamid yang mengalukan saya sepanjang majlis.Tidak lupa kepada para guru - guru kanan dan para guru yang dimuliakan dan dirahmati sekalian.

Tidak lupa kepada para pelajar yang menjemput saya ke Majlis Sambutan ini yang memberikan layanan yang sangat baik sepanjang majlis ini.Terutama kepada Pelajar Tingkatan 5 C SMK DEMAK BARU terima kasih  atas layanan anda yang melayan saya dengan jamuan dan hidangan yang sangat lazat dan enak semasa majlis.

PENGHARGAAN juga kepada seluruh warga SMK DEMAK BARU yang membantu saya dalam mendapatkan sumber - sumber untuk dimuatkan dalam SEGMEN ini secara langsung dan tidak langsung.

Dikesempatan ini juga saya ingin memohon maaf andai ada khilaf dan kesilapan yang saya lakukan dan maafkan saya atas segala kekurangan.

Terima kasih kepada semua yang terlibat.

Semoga Allah memberkati dan merahamati anda semua.

AMIN YA RABBALA LAMIN.



AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.com








SELANJUTNYA
______________________________________________________________________________

MUKADIMAH

MENUNGGU KETIBAAN JEMPUTAN KENAMAAN

KETIBAAN JEMPUTAN KENAMAAN

UCAPAN WAKIL PELAJAR,PEGERUSI PENGELOLA & PENGETUA SMK DEMAK BARU

UCAPAN DAN PERASMIAN MAJLIS SAMBUTAN HARI HARI GURU SMK DEMAK BARU 2015 OLEH JEMPUTAN KENAMAAN

BACAAN IKRAR DAN NYANYIAN OLEH GURU _ GURU

PENYAMPAIAN CENDERAMATA KEPADA JEMPUTAN KENAMAAN

PERSEMBAHAN PELAJAR PPKI DAN SKETSA KHAS DARI PELAJAR

SESI BERGAMBAR WARGA SMK DEMAK BARU DENGAN JEMPUTAN KENAMAAN

LAWATAN MESRA  & KEBERANGKATAN PULANG JEMPUTAN KENAMAAN

ANUGERAH CIKGU PALING SPORTING

JAMUAN KELAS HARI GURU 2015 SMK DEMAK BARU

ACARA SUKANEKA HARI GURU 2015 SMK DEMAK BARU

PERSEMBAHAN HIBURAN DARI PELAJAR SMK DEMAK BARU

PEMBERSIHAN KELAS SEBELUM MAJLIS BERSURAI

WAJAH - WAJAH GURU SMK DEMAK BARU SEMASA MAJLIS SAMBUTAN HARI GURU 2015

WAJAH - WAJAH PELAJAR SMK DEMAK BARU SEMASA MAJLIS SAMBUTAN HARI GURU 2015

WAJAH - WAJAH SEKOLAH

PENGHARGAAN

No comments: