Wednesday, May 20, 2015

13.MAJLIS SAMBUTAN HARI GURU 2015 DI SMK DEMAK BARU KUCHING,SARAWAK


 JAMUAN KELAS

Masa yang dinanti telah tiba,Perut dah bergendang - gendang.Tiba masa nya jamuan yang dianjurkan oleh pelajar sekolah di kelas masing - masing.

Saya mendapat jemputan mesra dari pelajar tingkatan 5C pada hari itu yang menjemput kehadiran saya ke kelas mereka.Ternyata ianya memberikan saya satu pengalaman yang tidak dapat dilupakan dalam hidup saya dan dalam pada masa yang sama saya mengimbau kembali kenangan lebih 10 tahun yang lepas dimasa saya masih bergelar pelajar sekolah.

Saya dahulu bersekolah di SMK PUSA yang terletak di Bahagian Betong,Sarawak
















Jodoh pertemuan yang tidak disangka apabila dipertemukan kembali dengan bekas guru yang pernah menyampaikan ilmu kepada saya semasa di berada di Sekolah lama saya SMK PUSA,PUAN SALBIAH.Seorang guru bahasa Inggeris yan tetap meneruskan perjuangan beliau menabur bakti dan jasa mulia mengajar anak bangsa dengan harapan bekas pelajar beliau akan berjaya dalam hidup.









SELANJUTNYA
________________________________________________________________________________


No comments: