Wednesday, March 05, 2014

BERKUNJUNG KE PENGHUJUNG BENUA ASIA DI TANJUNG PIAI,JOHOR DARUL TAKZIM


Meneritakan tentang pengalaman pada tahun lalu,saya dibawa oleh seorang kakak,namanya Tuan Azlin atau Pasu Cina.. tang mana datang nama pasu cina tu ? heheh. juga merupakan salah seorang kawan karib dan rakan sekerja saya di Johor Bahru ke sebuah tempat yang tak di sangka-sangka saya akan sampai.Sekali tengok "Sign Board" bukan sebarang tempat juga kan.Tempat yang unik dan boleh dikatakan istimewa untuk mereka yang belum pernah berkunjung ke sini.

PENGHUJUNG BENUA ASIA DI TANJUNG PIAI JOHOR DARUL TAKZIM

Pertama kali juga saya sampai ke sini.Inilah Pengalaman yang saya takkan lupakan dan kenangan saya dapat bawa pulang ke Sarawak.

Apa pun terima kasih kepada mereka yang menjayakan saya untuk sampai ke destinasi pilihan ini.Kenangan ini merupakan pengalaman yang amat bernilai dan saya akan ingat sampai bila - bila.

Kepada mereka yang belum sampai ke sini bolehlah mengunjungi tempat - tempat seperti ini untuk mengenali antara tempat yang menarik di dalam Negeri Johor dan Negara kita tercinta.Malaysia.

InshaAllah jika ada masa saya ke Johor Darul Takzim nanti,saya akan ke sini lagi




AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.com


No comments: