Sunday, January 14, 2018

#1 INSPIRASI REKABENTUK DAN HIASAN DALAMAN UNTUK RUMAH KEDIAMAN


#1 INSPIRASI REKABENTUK DAN HIASAN DALAMAN UNTUK RUMAH KEDIAMAN  

Wowww ! Kali ni saya nak himpunkan rekaan-rekaan dalaman rumah dalam blog saya.Secara jujur, saya pun minat jugak kalau bab-bab rekaan dan hiasan rumah ni.

Jadi mulai hari ini saya akan kongsikan rekaan dan hiasan rumah ini dalam segmen perkongsian dalam blog saya.Ianya akan bermula dari post yang pertama ini.

Mudahan ianya akan menjadi sumber inspirasi buat semua.

Rekaan dan hiasan dalaman kali ini adalah dari Inspirasi Nurulazra Mohd Jaafar.Rekaan nya simple,kemas dan minimal tapi cukup cantik disamping penggunaan ruang yang sangat strategik dan mudah.

Nice!



14 Januari 2018.

AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my









No comments: