Friday, April 29, 2016

SUATU PETANG CASTING DI SEKITAR AREA PETRAJAYA KUCHING SARAWAK.



SUATU PETANG CASTING DI SEKITAR AREA PETRAJAYA KUCHING,SARAWAK.

Mula - mula ingat nak peramkan saja gambar ni tapi bila difikir - fikir nak mautnaik balik untuk kenang - kenangan dan throwback serta tikam balik buat insan - insan yang ada dalam gambar ni.Gambar ini diambil pada suatu petang ketika tengah nak mencari port casting pada masa itu.Mula - mula ingat nak pergi suatu lokasi yang agak menarik namun atas faktor masa yang tidak mengizinkan kami try jugak casting dengan port yang seadanya ada di depan mata.

Sebelum ini saya dan saudara saya Chekgu Syabeli pernah juga meronda di kawasan sekitar Petrajaya mencari port - port casting yang menarik dan ada juga beberapa port yang agak menarik cuma belum pasti ada "penghuni " ke tidak...Maklumlah pertama kali meronda walaupun saya ini dah bertahun - tahun tinggal ke Petrajaya.

BACA JUGA : CARA - CARA MEMBUAT UMPAN PANCING(GEWANG/LURE) TIRUAN DARI PENUTUP BOTOL MINUMAN .

 Jadi pada petang tersebut saya , saudara saya Mr Syabeli serta dua orang lagi rakan - rakan Caster yang lain menurunkan "senjata " untuk meredah port - port yang terpilih.. tak banyak sangat pun 4 5 lokasi je...

Apa - apa pun objektif  casting petang ini nak " Test Drive " ada ikan ke tak ada ikan pada petang ni disamping mencuba port baru dengan sedikit harapan ada magik yang tidak disangka dengan petanda kehadiran ramai pemancing - pemancing yang turun untuk meraih rezeki mereka di sekitar Petrajaya di lokasi - lokasi yang tertentu.





























AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my




No comments: