Monday, February 16, 2015

NORA DANISH AKAN BUAT LAPORAN POLIS BERHUBUNG VIDEO PENGGANAS YANG MEMAPARKAN GAMBARNYA


NORA DANISHBerikutan gambarnya yang dipaparkan dalam sebuah video ala pengganas ISIS yang menjadi viral buat masa ini.Pelakon jelita Nora Danish akan tampil membuat laporan polis setelah mengetahui bahawa gambarnya terpampang dalam sebuah video yang dimuat nait menggunakan ID ISIS MALAYSIA 69.

Video tersebut yang kini tersebar luas dan menjadi trending terkini di laman sosial memaparkan 4 orang anak muda yang menggelarkan diri mereka Anak Muda Malaysia mengugut akan menyerang mahkamah pada jam 11.30 malam pada 18 Februari ini pada hari Rabu.
 
"Berita ini saya dengar melalui rakan tengah hari tadi. Saya sendiri sudah menonton video berkenaan. Jelas mereka tidak menyebut nama saya.
"Malah perkara yang dibualkan juga tiada kena mengena dengan saya.
"Cuma kelihatan di dalam video itu gambar saya dipegang oleh mereka. Saya tak mahu komen lebih-lebih.
"Apa yang saya boleh katakan saya akan buat laporan polis sekejap lagi," kata Nora yanf dipetik dari BH Online sebentar tadi 

 

Dalam video tersebut juga menunjukkan salah seorang daripada mereka memegang gambar nora danish yang tidak dapat dipastikan motif sebenar mereka dan 3 botol yang menyerupai bom peletup molotov koktail.

SUMBER : BLOG MY CHANNELMEDIA

 

No comments: