Monday, February 10, 2020

PELAKON DAN PELAWAK ABAM BOCEY MENINGGAL DUNIA


PELAKON DAN PELAWAK ABAM BOCEY MENINGGAL DUNIA

Pada hari ini arena seni tanah air telah dikejutkan dengan berita kepergian seorang pelakon dan pelawak yang terkenal Syed Umar Mohktar Bin Syed Mohd Redzuan atau lebih dikenali sebagai Abam Bocey. Berita kematian tersebut telah tular di laman sosial setelah rakan seperjuang Allahyarham Fad dan Achey memuat naik status dalam instagram memaklumkan tentang kematian Allahyarham.

Sementara ituAdik kepada Allahyarham iaitu Ali memaklumkan kepada pihak media menjelaskan isteri Allahyarham telah menghubungi beliau untuk memaklumkan tentang berita kematian Allahyarham.

" Isteri Abam, hubungi saya dan beritahu abang saya tidak sedarkan diri."

" Saya bergegas ke kediaman Abam dan ya, sudah tidak bernafas, " katanya gagal mengawal emosi.

Isteri Abam , Nor Hidayah  turut mengesahkan berita tersebut dan memberitahu bahawa Abam belaiu mula menyedari Abam sudah tiada ketika beliau hendak membangunkan Allahyarham untuk solat Subuh namun Allahyarham tiada respon dan tidak bernafas lagi.

Hasil perkahwinan Allahyarham dengan isterinya semenjak tahun 2017 dikurniakan seorang cahaya mata yang diberi nama Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey Bin Syed Umar Mokhtar Al-Juffrey yang kini berumur 5 bulan.

Kita doakan semoag Allah mencucuri Rahmat dan berkat ke atas roh Allahyarham dan ditempatkan bersama orang - orang yang beriman.

Alfatihah.

AZLAN RUMADI
www.azlanrumadi.blogspot.my

1 comment:

Unknown said...

According to Stanford Medical, It's really the one and ONLY reason women in this country get to live 10 years longer and weigh an average of 19 KG lighter than we do.

(By the way, it has totally NOTHING to do with genetics or some secret exercise and EVERYTHING to "how" they are eating.)

BTW, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

Tap this link to uncover if this easy test can help you find out your true weight loss potential